Να με θυμάσαι !!!

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Πιο Πολύ!!!




Πιο πολύ!
Ρώτησε με ό,τι θέλεις να σου πω,
πάνω από εσένα άλλο τίποτα δεν βάζω.
Είσαι για εμένα το φως,
κι ο κόσμος μου όλος που αγκαλιάζω.
                                                 
Μην με ρωτήσεις για τα πουλιά,
εσύ μονάχα κελαηδάς μες στην καρδιά μου.
Μην με ρωτήσεις γιατί ανεβαίνω στα βουνά,
μόνο από εκεί μπορώ να φωνάξω δυνατά. 

Πιο πολύ από όσο ονειρεύεσαι,
πιο πολύ από όσο πιστεύεις,
πιο πολύ από όσο μου δίνεσαι
ε
ίσαι  εδώ και με κυριεύεις. (δις)

Ρώτησε με ό,τι θέλεις να σου πω,
εδώ θα ’μαι  να σ’ ακούσω.
Κοίτα τον ήλιο που ’ναι κει ψηλά
μέχρι να βγει το φεγγάρι ξανά
Είμαι εδώ.

Πιο πολύ από όσο ονειρεύεσαι,
Πιο πολύ από όσο πιστεύεις,
Πιο πολύ από όσο μου δίνεσαι
είσαι  εδώ και με κυριεύεις (δις)


Μην με ρωτήσεις για τα λουλούδια
εσύ μονάχα αρωματίζεις τα δικά  μου τραγούδια.
Μην με ρωτήσεις γιατί σ’ αγαπώ
γιατί έτσι μόνο μπορώ να ζω.
Πιο πολύ από όσο ονειρεύεσαι,
πιο πολύ από όσο πιστεύεις,
πιο πολύ από όσο μου δίνεσαι 
είσαι  εδώ και με κυριεύεις. (δις)


©Π.Σ








Συνθέτης: Κωνσταντίνα Τσικκουρή
Εκτέλεση Πιάνου: Xριστίνα Γρηγορίου
Τραγούδι: Διαμάντω Χ”ζαχαρία
οι στίχοι έχουν μελοποιηθεί 
30/081/5 στο προσωπικό λογαριασμό στο youtube

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου